Cum cumpăr?

Cumpărarea produselor din magazinul nostru o puteţi face comandând online sau prin email :

Comandă online (este recomandat să folosiți comanda on-line deoarece se completează cel mai facil și durează numai 30 secunde)

Produsul pe care doriţi să îl comandaţi poate fi găsit fie prin utilizarea meniului din stânga paginii, ce conţine categoriile de produse, prin folosirea câmpului de căutare, sau direct din pagina de promoţii. În momentul în care aţi apăsat "Adauga in cos", produsul va fi automat transferat în coşul de cumpărături.
După adăugarea în coş a tuturor produselor pe care doriţi să le comandaţi, procesul de cumpărare se continuă prin apăsarea butonului "Încheie comanda" şi parcurgerea paginii de comandă. În pagina de comandă va trebui să completaţi următoarele:

- Datele dumneavoastră: informaţii necesare trimiterii coletului către dumneavoastră. - Metoda de plată: alegeţi modalitatea în care veţi plăti comanda.
Comanda dumneavoastră este încheiată cu succes când vă este afişată (şi trimisă pe e-mail) factura proformă, corespunzatoare comenzii dumneavoastră cu stadiul "În curs de confirmare". În momentul procesării comenzii, veţi primi un e-mail prin care veţi fi înştiinţat de noul status al comenzii: "Comandă confirmată".

Cu ajutorul numelui de utilizator şi al parolei introduse, puteţi să vă autentificaţi pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/şterge profilul dumneavoastră sau a face comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact.

Renunțarea la cumpărare

Conform legislației în vigoare, renuntarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Conform OG nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță şi Legii nr. 51/2003, care aprobă ordonanţa, "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“.

Produsul returnat trebuie să fie un produs nefolosit, în aceeați stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit), în termen de 10 zile lucrătoare de la data livrării produsului. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. În cazul unui produs folosit la care clientul își exercită dreptul de renunțare la cumpărare vom scădea din suma rambursată costurile readucerii produsului la starea inițială (adică la starea de nou). Aceste costuri vor fi cele date de furnizor sau reprezentantul său autorizat.

Nu vom accepta returnarea următoarelor produse dacă au fost folosite:
- Licențe software
- Consumabile
- Produse de îngrijire personală
- Echipamente mici de bucătărie (espresoare, cafetiere, storcătoare de fructe, sandwich maker, roboți de bucătărie, râșnițe tocătoare, prăjitoare de pâine, cuptoare pâine, friteuze, grătare electrice, mixere/blendere)
- Aspiratoare dacă filtrele (sacul colector) prezintă urme de murdărie (praf)

Returnarea banilor ori, dupa caz, înlocuirea produselor fără penalitati și fără invocarea unui motiv, se poate efectua in următoarele conditii:
- în cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
- starea aparatelor și produselor achiziționate trebuie să fie la fel ca la achiziționarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie menținute intacte.

Rambursarea contravalorii produsului se va face numai în contul IBAN al clientului. Nu se accepta colete cu valoare ramburs.

Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanță. Clientul nu are dreptul să opteze decat o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. În toate cazurile returnarii/înlocuirii a produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz. Pentru a semnala in scris intenția dvs. de renunțare la cumpărare, vă rugăm să completați ACEST FORMULAR.

Cum intru în posesia produselor ?

Produsele achiziționate se pot primi acasă prin curier rapid sau dacă sunt achiziționate din Constanța, se pot rezerva online sau telefonic și ridica din depozitul Tonis Trade de la adresa bd. Aurel Vlaicu, nr. 135, după o confirmare în prealabil cu privire la disponibilitatea produsului în cauză. În acest caz prețul final de vânzare a produsului este cel prezent în magazinul online.

Dacă produsul este achiziționat din Constanța și se prestează montajul produsului în locația Clientului, conform înțelegerii în prealabil pentru achitarea acestui serviciu, produsul va fi livrat de către echipa de montaj Tonis Trade desemnată și în intervalul orar corespunzător rezervării montajului (de asemenea, stabilit in prealabil de către departamentul Service Tonis Trade).

De asemenea, în unele cazuri, produsele pot fi ridicate chiar din magazinele de prezentare Tonis Trade Constanța.

O listă cu adresele, contactele și programul de lucru poate fi găsită pe pagina noastră de ”Contact”

Cum plătesc?

1. Numerar (in magazinele noastre sau la livrarea prin curier propriu)
  • Produsele se platesc in momentul ridicarii din magazinele noastre sau curierului nostru (in cazul produselor livrate in Constanta si pe aria judetului).
2. Ramburs
  • Se platesc produsele curierului care livreaza, impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii, acesta emitand chitanta in nume propriu pe suma incasata.
3. Plata prin card bancar de debit/credit
  • La sediul magazinelor Tonis Trade se poate plati cu cardurile VISA (CLassic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro);
  • Online pe site-ul tonis.ro

    • Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei);
    • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD;
    • Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii;
    • Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:

      • codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii);
      • data de expirare;
      • ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta.
4. Sistem de finantare prin rate (vezi detalii aici)
  • pana la 3 rate fara dobanda cu Cardul Avantaj (doar la sediul magazinelor Tonis Trade). Detalii legate de cum poti obtine Cardul Avantaj gasesti aici.
  • pana la  12 rate fara dobanda cu +bonus Card de la GarantiBank (online sau la sediul magazinelor Tonis Trade). Detalii legate de cum poti obtine Cardul +bonusCard GarantiBank gasesti aici.
  • sistemul propriu de creditare, doar pentru clientii cu domiciliul pe aria judetului Constanta. Detalii legate de cum poti obtine creditare prin intermediul sistemului propriu de rate, gasesti aici.
5. Ordin de plata
  • Se genereaza o factura finala sau proforma si se trimite prin e-mail catre client de un agent tonis.ro. 
  • Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la magazinele Tonis Trade dupa ce avem dovada intrarii banilor in contul bancar al tonis.ro.
  • Date pentru facturare/plata:
SC Tonis Trade SRL
Sediu social: Bd. Aurel Vlaicu, nr. 135, Constanta, jud. Constanta
Numar de inmatriculare: J13/4030/1994
C.U.I. RO6513110
B.C.R. Constanta
CONT RO86RNCB0114032036480001

Compara 0

No products

To be determined Transport
0,00 lei Total

Finalizeaza comanda