Cum cumpăr?

Cumpărarea produselor din magazinul nostru o puteţi face comandând online sau prin email :

Comandă online (este recomandat să folosiți comanda on-line deoarece se completează cel mai facil și durează numai 30 secunde)

Produsul pe care doriţi să îl comandaţi poate fi găsit fie prin utilizarea meniului din stânga paginii, ce conţine categoriile de produse, prin folosirea câmpului de căutare, sau direct din pagina de promoţii. În momentul în care aţi apăsat "Adauga in cos", produsul va fi automat transferat în coşul de cumpărături.
După adăugarea în coş a tuturor produselor pe care doriţi să le comandaţi, procesul de cumpărare se continuă prin apăsarea butonului "Încheie comanda" şi parcurgerea paginii de comandă. În pagina de comandă va trebui să completaţi următoarele:

- Datele dumneavoastră: informaţii necesare trimiterii coletului către dumneavoastră. - Metoda de plată: alegeţi modalitatea în care veţi plăti comanda.
Comanda dumneavoastră este încheiată cu succes când vă este afişată (şi trimisă pe e-mail) factura proformă, corespunzatoare comenzii dumneavoastră cu stadiul "În curs de confirmare". În momentul procesării comenzii, veţi primi un e-mail prin care veţi fi înştiinţat de noul status al comenzii: "Comandă confirmată".

Cu ajutorul numelui de utilizator şi al parolei introduse, puteţi să vă autentificaţi pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/şterge profilul dumneavoastră sau a face comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact.

Renunțarea la cumpărare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Tonis Trade S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de catre vanzator.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. (consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale)

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

 Produsele comercializate in magazinul Tonis Trade sunt produse destinate uzului casnic.

 Nu se accepta renuntarea la cumparare sau  returnarea produselor  pentru situatiile:

      - Produse care nu sunt folosite conform destinatiei lor si care nu respecta specificatiile tehnice de functionare mentionate in manualele de utilizare;

      - Invocarea de motive ce fac referire la caracteristicile produselor prezente in pagina produsului si de care consumatorul a luat la cunostinta.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza Tonis Trade S.R.L. cu privire la decizia de de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin Tonis Trade S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 2 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate Tonis Trade S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:

  • Licente software;
  • Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire personala / ingrijire dentara /  igiena personala, uz casnic, casti);
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);
  • Electrocasnice mici folosite sau cu urme de uzura sau desigilate;
  • Masini de tocat, aspiratoare, mixere, masini de facut paine, roboti de bucatarie, storcatoare de fructe-legume, mixere si blendere, expresoare, rasnite, masini de gatit,  Exemplu: cafetiera nu trebuie sa fi fost folosita, blenderele / mixerele de bucatarie nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, cuptorul de paine nu trebuie folosit,  etc.;
  • Electrocasnice mari instalate / folosite sau cu urme de uzura;
  • Masini de spalat rufe si vase, frigidere, cuptoare incorporabile instalate, plite instalate, hote folosite, aparate de aer conditionat instalate,  Exemplu: aragazul nu trebuie sa fie bransat la sursa de gaz, aparatul de aer conditionat nu trebuie sa fi fost instalat, combina frigorifica/frigiderele nu trebuie sa prezinta urme de utilizare / instalare,  masina de spalat rufe/ vase nu trebuie instalata si pusa in functiune (sa aiba urme de detergent / lichide), etc.;
  • Produse pentru bucatarie si servire - se pot returna vasele si ustensilele pentru gatit, tacamurile si produsele pentru servit doar daca sunt sigilate;
  • Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate;
  • Chiuvete si baterii si celelalte accesorii sanitare doar daca sunt sigilate;
  • Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.;
  • Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile. Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.;
  • Produse de intretinere & cosmetica auto sigilate/nefolosite insotite de eticheta originala si integrala;
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare);
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  •          Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil;
  •           Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului;
  •           Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator;
  •          Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat;

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul Tonis Trade cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Tonis Trade se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 16:00. Va recomandam expedierea prin curier.

Mentiune 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Pentru a semnala in scris intenția dvs. de renunțare la cumpărare, vă rugăm să completați ACEST FORMULAR.

Cum intru în posesia produselor ?

Produsele achiziționate se pot primi acasă prin curier rapid sau dacă sunt achiziționate din Constanța, se pot rezerva online sau telefonic și ridica din depozitul Tonis Trade de la adresa bd. Aurel Vlaicu, nr. 135, după o confirmare în prealabil cu privire la disponibilitatea produsului în cauză. În acest caz prețul final de vânzare a produsului este cel prezent în magazinul online.

Dacă produsul este achiziționat din Constanța și se prestează montajul produsului în locația Clientului, conform înțelegerii în prealabil pentru achitarea acestui serviciu, produsul va fi livrat de către echipa de montaj Tonis Trade desemnată și în intervalul orar corespunzător rezervării montajului (de asemenea, stabilit in prealabil de către departamentul Service Tonis Trade).

De asemenea, în unele cazuri, produsele pot fi ridicate chiar din magazinele de prezentare Tonis Trade Constanța.

O listă cu adresele, contactele și programul de lucru poate fi găsită pe pagina noastră de ”Contact”

Cum plătesc?

1. Numerar (in magazinele noastre sau la livrarea prin curier propriu)
  • Produsele se platesc in momentul ridicarii din magazinele noastre sau curierului nostru (in cazul produselor livrate in Constanta si pe aria judetului).
2. Ramburs
  • Se platesc produsele curierului care livreaza, impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii, acesta emitand chitanta in nume propriu pe suma incasata.
3. Plata prin card bancar de debit/credit
  • La sediul magazinelor Tonis Trade se poate plati cu cardurile VISA (CLassic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro);
  • Online pe site-ul tonis.ro

    • Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei);
    • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD;
    • Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii;
    • Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:

      • codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii);
      • data de expirare;
      • ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta.
4. Sistem de finantare prin rate (vezi detalii aici)
  • pana la 3 rate fara dobanda cu Cardul Avantaj (doar la sediul magazinelor Tonis Trade). Detalii legate de cum poti obtine Cardul Avantaj gasesti aici.
  • pana la  12 rate fara dobanda cu +bonus Card de la GarantiBank (online sau la sediul magazinelor Tonis Trade). Detalii legate de cum poti obtine Cardul +bonusCard GarantiBank gasesti aici.
  • sistemul propriu de creditare, doar pentru clientii cu domiciliul pe aria judetului Constanta. Detalii legate de cum poti obtine creditare prin intermediul sistemului propriu de rate, gasesti aici.
5. Ordin de plata
  • Se genereaza o factura finala sau proforma si se trimite prin e-mail catre client de un agent tonis.ro. 
  • Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la magazinele Tonis Trade dupa ce avem dovada intrarii banilor in contul bancar al tonis.ro.
  • Date pentru facturare/plata:
SC Tonis Trade SRL
Sediu social: Bd. Aurel Vlaicu, nr. 135, Constanta, jud. Constanta
Numar de inmatriculare: J13/4030/1994
C.U.I. RO6513110
B.C.R. Constanta
CONT RO86RNCB0114032036480001

Compara 0

No products

To be determined Transport
0,00 lei Total

Finalizeaza comanda